Hallo luitjes (en vooral de Susterse)

Wie kan mij helpen bij het volgende probleem aansluitend aan de volgende gebeurtenis:

Ik ken al heel lang een meid, al zo'n 3 jaar, omdat ik samen met haar examen heb gedaan (ik HAVO, zij MAVO). En ik vond haar al altijd een heel speciaal iemand. Iemand die je altijd opvalt als ze langsloopt. Zo speciaal zelfs dat ik een gedicht voor haar heb geschreven een tijdje terug. Nu heb ik haar dus eindelijk na 3 jaar aangesproken en haar mijn gedicht laten lezen. Ze vond het volgens mij ook wel speciaal, daarna hebben we heel gezellig geluld over vanalles en nog wat. Later die avon (in Stoba overigens) hebben we buiten nog samen een flugeltje gedronken. Het stomme is dat ik wel iemand een gedicht laat lezen maar daarna niet de moed op kan brengen om een adres of telefoonnummer te vragen terwijl ze zelfs met haar mobieltje in de handen stond. Stom stom stom van mij…

Hierop volgt natuurlijk de logische vraag:

Wie kan mij vertellen waar Eva Ermans (lange slanke meid met een heel mooi onschuldig gezichtje) woont in Susteren, zodat ik een kaartje kan sturen en eventueel even kan bellen…

Ik hoop dat iemand mij kan verblijden met het antwoord….

Ruud.