Kim?

  • stapper

    Hoi!

    ik ben opzoek naar ene kim.ze was afgelopen zaterdag in eindhoven op stap!ik had haar nummer gevraagd alleen is er iets misgegaan en heb neit haar hele nummer in mijn telefoon gezet! het begon dus met 046 dus ik dacht misschien kent iemand haar…..ik weet niet waar ze precies vandaan kwam maar het gedeelte van eht telefoonnummer begint met 046-449…….

    kan iemand mij helpen?!

    bij voorbaat dank…….een jongenxxxxxx

  • Frank

    Hoe zag die kim er verder uit Jongen???? Mischien mijn nichtje?

  • stapper

    volges mij bruin lang haar……ze stond op de biljarttafel te dansen…ze was niet superslank ,maar ook niet dik….ze had wel een mooi gezichtje (vond ik dan)……als je wil moet je maar eens vragen of ze 2 weken geleden in eindhoven op stap was…..ik heb haar die avond 3 keer gezien. de 1e en laatste keer in de blue parrot….en ook nog een keertje op straat….het zou natuurlijk wel relaxed zijn als je wat te weten zou kunnen komen…..vooral omdat ik ook niet precies weet hoe ze over me denkt…ze stond wel de hele tijd te kijken, maar ze reageerde toch myterieus toen ik vroeg of ze een vriend had….ze zei dat ik daar zelf achter moest komen……ik heb nu best spijt dat ik niet langer met haar heb staan praten ,maar ik had zoiets dat ik haar toch nog wel zou spreken……………

    ik hoop dat het je nichtje is…….bij voorbaat dank……..de groeten

  • Fire and ice

    Ze komt niet uit Sittard, maar uit Susteren of Roosteren, het telefoonnummer 046-449 is van die regio.

    Verder ben ik bang dat ik je niet kan helpen.

    Successtapper schreef:

    >

    > Hoi!

    >

    > ik ben opzoek naar ene kim.ze was afgelopen zaterdag in

    > eindhoven op stap!ik had haar nummer gevraagd alleen is er iets

    > misgegaan en heb neit haar hele nummer in mijn telefoon gezet!

    > het begon dus met 046 dus ik dacht misschien kent iemand

    > haar…..ik weet niet waar ze precies vandaan kwam maar het

    > gedeelte van eht telefoonnummer begint met 046-449…….

    >

    > kan iemand mij helpen?!

    > bij voorbaat dank…….een jongenxxxxxx