einzelganger zoekt nog idee voor de optocht

  • carnavalsgek

    Einzelganger zoekt nog idee voor de carnavalsoptocht. Iemand suggesties? Laat het me even weten.

  • claas

    als justitie een weegschaal die altijd de verkeerde kant ophangt, een blind-doek en een lange jurk.ik zou wel een kogelvrijvest dragen want je weet maar nooit.

  • carnavalsgek

    weet je niks vrolijkers claas. Heb namelijk geen kogelvrij vest. hahahhaaa. groet carnavalsgek

  • Sjra

    Man, als jezelf niets origineels kunt verzinnen, blijf dan in godsnaam thuis.

  • Genders

    Ga als “blik op de weg” met veel blikken aan je vastgemaakt.

  • g.huinen

    Hebben jullie een idee, voor als einzelgager te gaan?

  • Peter

    Ga verkleed als hommel met grote kloten.Tekst: KLOOTHOMMEL

  • Peter

    Wikkel jezelf in verband. Tekst: ik zie het verband niet.

    Maak een dartbord op je fiets. Ga precies in de midden zitten en verkleed als schot. Tekst: Schot in roos.

    Ga verkleed als boef. Neem een tafeltje mee en ga af en toe zitten. Tekst: ik heb een terrasje gepikt.

    Pak een fiets met een hele lange zadel erop.Tekst: geej mot er maar opkomen!

    Ga verkleed als vrouw met een kooi op een lange stok met daarin een mus. Tekst: meej komme ze ni aan de mus.

    Ga verkleed als zwangere vrouw. Neem een brood mee die er flink aangebrand uitziet. Tekst Heej het er te lang in gezeten.

    Ga verkleed als oude man met een rollater. Tekst: ik rol later de kroeg uut.

  • johnny van der Houven

    Zoek een idee om als eizelganger met de optocht mee te gaan.