geld

  • Alonso

    Betse lezer(s)

    Ik ben al een hele lange tijd op zoek naar een miljonair en het liefst nog een miljardair.

    Ik heb een persoonlijke vraag aan deze persoon en zou graag even oog in oog staan met deze persoon.

    Is er iemand die mij kan helpen of ben je zelf een miljonair of miljardair…mail dan aub even naar costarica810@hotmail.com

    hartelijk bedankt alvast

  • wesley

    ik ben miljardair..wat is je vraag?

  • Alonso

    hallo

    Ik zoek iemand die me kan helpen met mijn persoonlijke financiele problemen…

    Een lening zonder rente is ook goed…ook al betaal ik hier mijn hele leven aan af.

    Zou het ook geweldig vinden een eigen bedrijf te beginnen en van iemand te leren hoe je veel geld kan verdienen.

    groetjes

  • wesley

    maar als jij je hele leven je financiele problemen blijft betalen…zoals je zegt…hoe zou je dan ooit een eigen bedrijf willen opstarten..begin eerst eens bij het eerste…en naderhand zou je een bij kamer van koophandel kunnen informeren..of bij de gemeente,zij helpen ook mensen die een eigen bedrijf willen opstarten!

  • Alonso

    ik snap wat u bedoeld.

    Als dit zo makkelijk was dan had ik deze genante oproep niet gedaan.

    Ik zou zo graag al mijn schulden kwijt willen zodat ik opnieuw kan beginnen.

    Zit echt aan de grond en zelfs met schuldhulp kunnen we niks beginnen.

    Het word met de dag erger.

    Maar toch bedankt voor uw reactie.

    Mocht u iemand kennen die me kan of wil helpen dan hoor ik het heel graag op mijn mail adres. costarica810@hotmail.com

    Deze oproep is serieus dus ik hoop dat het ook zo gezien word.

    dank u

  • Alonso

    O ja..ik was vergeten te zeggen dat als u iemand kent…dan kan ik mijn gegevens wel achterlaten voor het geval dit nodig mocht zijn.

    Ergens had ik zo erg gehoopt dat u die persoon was maar er zijn heel veel mensen die het voor de grap zeggen om te horen wat ik te melden heb.

    Zeg niet dat dit bij u ook het geval is maar u snapt me wel.

    Help me aub.

    dank u

  • Alonso

    is er iemand op het internet die me kan helpen?

    Ik zit helemaal aan de grond financieel gezien en werken alleen is niet meer genoeg.

    Voor het geval er iemand is die me wil helpen laat ik wat gegevens achter.

    Alleen reageren als u me wil helpen en ook kan helpen anders krijg ik telkens hoop waarna ik weer teleurgesteld ben.

    mijn emailadres is costarica810@hotmail.com

    mijn rekeningnummer is 2219984

    Het is erg genant maar ik heb geen andere keuze meer.

    dank u vriendelijk

  • geldverstrekker

    jammer dat je zo weinig info geeft

    hier kunnen we niets mee.

  • W

    Voor welke bank werk je, Franquinet ?

  • Alonso

    beste geldverstrekker.

    Ik weet niet welke info je nodig hebt behalve dan dat het mijn leven voor eens en voor altijd zal veranderen.

    Ik wil gewoon weer eens een nieuwe start maken…een 2de kans in het leven krijgen om weer te kunnen genieten van een baan en van het leven.

    U heeft mijn email adres dus mocht u eens willen praten dan kan dat iets directer als dat dat nu gaat.

    costarica810@hotmail.com

    met vriendelijke groet Alonso