Kantelen aanhanger

  • leo

    het is een probleem om mijn aanhangwagen door de poort te krijgen, hoor graag van U de oplossing b.v.d. leo

  • G De Bauw

    Hallo,

    Ik ben op zoek naar een kantelsysteem op wieltjes zodat ik mijn aanhangwagen kan kantelen en hem op zijn zijkant kan verderrollen

    mvg

    Geert

  • rein

    Beste Ruud,

    Las je berichtje over een oplossing om aanhanger op zijn kant te zetten. Hoe doe je dat en met behulp van wat?

    Graag zie ik je antwoord tegemoet.

    Gr. Rein.

  • BCB

    Ik zou graag een oplossing horen of zien

    Groet BCB

  • Joost

    Goedendag,

    Ik wil mijn aanhanger ook kantelen, nu heb ik vroeger ook een vouwwagen gehad met kantelbeugels en dat werkt goed.

    Alleen die beugels kan je niet gebruiken aangezien bij een vouwwagen de wielen binnen de carosserie vallen en bij een aanhanger niet.

    Je moet dus een grotere “rolover” hebben en grotere afstand (misschien met wielen) vanaf de aanhanger.

    Dus ben zeer benieuwd wat je hebt als oplossing ruud, ben geintresseerd.

    mvg

    Joost

  • barry

    hallo ruud,

    ik heb ook een aanhanger en heb vandaag geprobeerd hem achter te krijgen maar ook hier geen succes

    zou ik misschien ook jouw ideetje mogen weten zodat ik mn aanhanger ook veilig achter krijg.

    ik hoor graag spoedig iets van u

    vriendelijke groet,

    Barry

  • LJJM Gielissen

    Zou graag willen wetn hoe je de aanhangwagen kunrt kantelen. mvg A Gielissen

  • Dhr van Dijk

    Vanwege plaatsgebrek zou ik mijn aanhangwagen willen kantelen.

    Ik zou dus graag willen weten hoe jij dit opgelost hebt.

    Mvg

    Roger

  • marleen

    Zou graag willen weten hoe we de aanhangwagen krijgen gekanteld zodat hij langs het huis naar achter toe kan .

    graag je reactie

    groet marleen

  • Frans Nuyens

    Heb een motoluq motorfietstrailer wil hem niet steeds demonteren en “opvouwen” bij voorkeur vertikaal opbergen. Heb jij hiervoor ook een idee

    Hoor graag van je

    m.vr.gr.

    Frans