poetsvrouw gezocht wijk europapark sittard

  • dessy

    hallo Francine,

    Ik las dat u poetsvrouw zoekt in de huishouding om u een handje te helpen en ik heb er wel interesse in en als u dat nog nodig heeft, kunt u mij bereiken op dit nummer of op me email reageren wat de mogelijkheden zijn. graag hoor ik van u

    Telefoonnummer:0626440538

    Mvg,

    Dessy koster

  • dessy koster

    Hallo Dhr. Hendriks,

    Ik zag dat u een hulp nodig heb in het huishouden, en ik heb er wel interesse in en ben goed in huishoudelijke hulp.

    ik ben 20 jaar en ik woon in heerlen, ik ben bereid om jullie hierin te helpen.

    Mocht u interesse hebben, hier is me nummer 0626440538 dan kunnen we afspraak maken of per email wat de mogelijkheden zijn. ik hoop dat u snel wat laat weten.

    mvg,

    Dessy Koster

  • dessy koster

    Hallo Evelyne,

    Ik zag dat u hulp nodig heb in de huishoudelijke hulp en ik heb er zeker interesse in,

    Ik ben dessy, ik ben 20 jaar en ben goed in het huishouden, en ik woon in heerlen. en ik ben bereid om je hierin te helpen.

    mocht u interesse hebben hier is me nummer: 0626440538 en me email: miss_desi_383@hotmail.com dan kunnen we met elkaar bespreken op een afspraak wat de mogelijkheden zijn. alvast bedankt

    Mvg,

    Dessy Koster

    Evelyne Schreef:

    ——————————————————-

    > Hallo,

    >

    > Ik ben ook op zoek naar een hulp in huis voor 3

    > uur per week.

    > Laat even weten of je interesse hebt, en om een

    > afspraak te maken.

  • Nicole Driessen

    Geachte F.Hendriks,

    Graag zou ik in aanmerking willen komen om U te kunnen helpen.

    Ik werk zelf bij de brandweer in Heerlen en ben er beroeps en heb nog voldoende tijd over om er graag nog wat bij te doen en sta graag voor de medemens klaar en vind het fijn om iets te kunnen betekenen voor iemand die dat echt nodig heeft.

    Zodoende ik ook op U advertentie reageer en het sprak mij meteen aan.

    Ik ben een zelfstandige dame van 43 jaar en ben woonachtig in Schinveld.

    Ben integer, betrouwbaar, weet van aanpakken en kan goed met mensen overweg.

    Voor mij is niets te veel en niets te lastig om te doen, ben namelijk zeer flexibel en behulpzaam.

    Heb ervaring in huishoudelijke taken en daarbij verzorg ik zelf ook mijn oma, doe voor haar de boodschappen en verzorg de tuin en vind het geweldig om te doen daarom hoop ik dat ik ook iets mag en kan betekenen voor U.

    Gaarne hoor ik van U.

    Met vriendelijke groet,

    Nicole Driessen

    Tel: 0625012666

  • peeters

    Hallo,

    Wij zijn opzoek naar een poetshulp voor ongeveer 3 a 4 uur per week.

    Dit omdat ik fulltime werk en mijn vriend na zijn auto ongeluk ziek thuis zit en dit zelf niet meer kan.

    Weet iemand hier een goede betrouwbare poetshulp?

    Hoeveel zou het ons gaan kosten?

    De tegenpartij van het ongeluk heeft schuld bekend, maar betaald nog niet dus we moeten alles zelf voorschieten.

    Mvg

    N. Peeters