bezorgen van Zondagsnieuws en / of Trompetter

  • Jim

    hoe oud moet je zijn om zondag nieuws of de trompetter te bezorgen?

    is 12 jaar goed.

    Jim

  • sanne hendriks

    ik zou graag de zondagskrant rond willen brengen ben 13 jaar en woon in overloon

  • manon roos

    hallo

    ik zou graag de trompetter en het zondags nieuws willen bezorgen.

  • Marleen

    Hoi, mijn naam is Marleen en ik word 5 april 2014, 13 jaar.

    Mocht er voor die tijd in de buurt van het Sprookjesbosch in Eindhoven een wijk vrij komen, dan wil mijn moeder tot die tijd het zondagsnieuws bezorgen tot dat ik zelf 13 ben. Mij. Broer heeft jaren geleden ook het zondagsnieuws bezorgd in Blixembosch 1. Nooit klachten geweest. Ik hoop snel iets te horen.

  • carla van melis

    Hallo lezer,

    zou graag in de mijn wijk waar ik woon de trompetter willen bezorgen. niet meer dan 400 folders en anders zou ik graag op de wachtlijst willen komen staan. ik woon in helmond in de pronto wijk tegen de bloemenwijk aan.

    groeten carla van melis

  • walid haddaoui

    Ik hoop zo snel mogelijk kranten te hebben

  • van mierlo

    we hebben al weken geen zondagsnieuws.trompetter en uitkijk ontvangen

  • Jolanda Aarts

    Ik zou graag het Zondagnieuws en/of Trompetter willen bezorgen op wekelijkse basis.

    Op dit moment bezorg ik al Groot Eindhoven, maar heb genoeg tijd om beide te doen.

    Belt/mailt u mij a.u.b. of dit mogelijk is.

    J. Aarts

  • rodey ubaghs

    hallo,

    ik zou graag willen bezorgen voor de trompetter of het zondagsnieuws in de buurt van Brusselse poort of de fietsenwinkel George Walstock, want ik heb een vrije zaterdag en die wil ik graag invullen door nog iets te bezorgen.

    ik bezorg al voor netwerk VSP en wouw graag iets extra bij verdienen en bovendien hebben wij de krant al een half jaar niet gehad.

    ik hoop graag nog iets te horen

  • naomi loo

    Hoi ik ben Naomi Loo

    Ik ben 13 jaar

    Kom uit Weert

    en ik zou graag krantenwijk willen voor de wijk Fatima in Weert

    Ik hoor graag iets van u

    Bedankt

    Groetjes Naomi Loo