Ik ben 2 jaar geleden geestelijk ziek geworden en kan niet näar buiten en kan niets meer regelen,, ik raak alles kwijt hierdoor raak ik kom binnenkort op straat in de kou zonder kleren heb zelfmoord geprobeerd dat mislukte,ik ,dan bevriest ik en word  door mensen vermoord of  zwaar mishandeld,dood ga ibuiten in de kou zonder kleren,het is niet gelogen ,ik kan niets meer ,ik flip  constant uit op wat me te wachten staat,wie kan me komen afhalen en daar ik tijdelijk onderdak heb en dingen voor me regelen,ik weet niet wat het is wat ik heb,maar kan niets meer zelf en  ,ik kan nog  typen,help help wat een horror is me overkomen en staat me te wachten,ik kan echt niets meer geestelijk en dat heeft invloed op mijn lichaam,ik geestelijk en lichamelijk geblokkeerd lijkt het wel ,help help ik ben doodsbang  ik leef in een horror en denk  

dat dit nog nooit is gebeurd  in Nederland,dit is echt waar help help help help help help help help ik ga bevriezen in de kou en aangevallen worden door mensen help help help