Informatie over kunstschilder Paul Rouwette

  • Willy Reinders

    Wie weet meer over de kunstschilder Paul Rouwette en waar hij woont.

  • R. van der Burg

    Indien nog steeds gewenst kan ik wat nadere informatie verstrekken.

  • anke birnie

    ik ben ook op zoek naar Paul Rouwette - kunstschilder in Brugge - zijn naam is Jan Schijvens, Nederlander - had Brugge Art Gallery in Brugge België - heeft daar 8 beelden van mij verkocht en nooit afgerekend.

    ben dus zeer benieuwd waar hij is!!!!!!!

  • erik kierkels

    hoi alle schuldeisers van Jan Schijvens en kunstschilder Paul Rouwette. Hij werkt nog steeds als kunstenaar in brugge maar is als galerie Failliet. Hij werkt in brugge samen met Galerie ART 14. Contactpersoon van deze galerie is Jos van der Kerkhof van Alter Ego Galerie.

    Laat iets weten en reageer op deze oproep als je nog geld van Jan Schijvens tegoed hebt !!!

    gr erik

  • erik kierkels

    Geachte R van der Burg,

    graag ontvang ik nadere informatie over Paul Rouwette.

    hartelijk dank

    E Kierkels

  • erik kierkels

    Correctie, de contactpersoon van de Galerie is niet Jos van der Kerkhof . Hij verkoopt het nieuwe werk van Jan Schijvens/ Paul Rouwette in Galerie Oocker.

    Fred Janssens heeft de Galerie nu onder de naam ART 14 , in Brugge. Jan Schijvens c.q. Paul Rouwette heeft van tenminste 5 kunstenaars/collega's schilderijen en beelden die hij in de Brugge Art Gallery, de huidige Galerie ART 14 , heeft geexposeerd niet afgerekend.

    De namen zijn bij mij bekend.

    Erik Kierkels

  • jan roberts

    heb schilderij paul rouwette van WMC Concours 1989 of zeef druk wat is het waard GrJan

  • Jac

    Anonymous

    Wie weet meer over de kunstschilder Paul Rouwette en waar hij woont.

    Jac

    Graag kom  ik in contact met Paul. Weet iemand waar hij woont?