Autocross ACON-Geleen

  • Frank

    Beste lezers,

    Wie bezit er nog materiaal van de ACON autocrosses in het Burgemeester Damen Sportpark te Geleen ?

    Zelf ben ik nog in het bezit van vele krantenknipsels, programmaboekjes en enkele raambiljetten.

    Gaarne uw reactie !!!!!

  • Martin Gabriël

    Beste Frank en anderen, Ik heb wat gekeken op de digitale snelweg en ik kwam Uw bericht tegen. Ik heb nog iets ouds uit de historie van ACON Geleen.

    Ik bezit een plankje (parket) met daarop bovenaan een grote ronde koperkleurig soort munt met de afbeelding van een wiel en daar rondom heen “ACON - GELEEN ” doorsnede 3,8 cm Daaronder een goudkleurige metalen eikentak met 2 eikels eraan afm 2,1 x 4 cm , daaronder een koperen plaatje waarop ingegraveerd is “ACON 1972” afm 1,5 x 5 cm en daaronder een therometer , oud rechthoekig (geeft nu 20 gr C aan) Het geheel in in tact. Kent U dit? Heeft U er wat aan? U mag mij mailen : mhm.gabriel@gmail.com. Ik wacht Uw reaktie in deze af. groet van Martin. 3-3-2013.

  • Frank Houben

    Hoi Martin,

    Door nog eens op ACON Geleen te surfen kom ik nu jou reactie tegen.

    Is het mogelijk mij een foto hiervan te mailen en evt je telefoonnummer om contact op te nemen?

    Hoor wel van je,

    Groeten Frank

  • jos palm

    Hallo Frank,

    Bezit nog een origineel huishoudelijk reglement en startbewijs, ben destijds nog betsuurslid geweest.

    Jos Palm

  • Frank Houben

    Hoi Jos,

    Mocht je er niets meer mee doen, dan hou ik me aanbevolen om dit aan mijn verzameling toe te voegen.

    Hoor wel via de mail van jou.

    Groeten Frank.