geld

  • Alonso

    beste j. franquinet

    ik werk niet voor een bank…ik doe een noodoproep naar een rijk persoon om mij een persoonlijke lening te verstrekken zonder rente te betalen…of natuurlijk een gift.

    Het is natuurlijk erg brutaal om te vragen en enorm genant maar ik zit echt omhoog en heb nu geen andere keuze meer.

    sorry…het gironummer is van de postbank als u dat misschien bedoelde

    Alonso

  • Elisabeth

    Alonso, ik denk dat je niet al te veel persoonlijke informatie hier moet zetten. De kans dat een miljonair hier op dit forum kijkt is waarschijnlijk 0 %. Neem dus de reacties niet al te serieus. Vind het een erg sneu verhaal, maar probeer het op een andere manier, voordat je al te veel hoop krijgt dat iemand je hier zal helpen.

  • Alonso

    elisabeth

    Bedankt dat je me er op wil attenderen maar ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen.

    Dit is mijn laatste optie om ooit nog een normaal leven te kunnen krijgen.

    Alle andere opties heb ik al overwogen en uitgeprobeerd maar geen van allen kunnen mij redden.

    Evengoed hartelijk bedankt voor uw bericht.

    stel ik erg op prijs

    Alonso

  • Maurice

    Hoewel ik deze oproep niet serieus neem kan ik je toch een tip geven: ga werken!

    Dat moeten mensen nu eenmaal om geld te verdienen.

    En als je echt zo diep in de schulden zit dan zul je hier de oplossing echt niet gaan vinden maar heb je professionele hulp nodig.

    Waar een wil is is een weg.

  • Alonso

    Ik weet niet waaro dat mensen nog steeds reageren op mijn oproep.

    Had eigenlijk gevraagd me alleen te mailen als je die persoon bent die ik zoek en anders laat me met rust.

    Ik heb werk en ik werk hard dus dat mag je voor je laten maar alleen hard werken heeft nu geen zin meer.

    Daarom deze serieuze oproep.

    Dus alsnog…bent u die miljardair of kent u iemand…mail me aub op

    costarica810@hotmail.com

    dank u