poetsvrouw gezocht wijk europapark sittard

  • F.Hendriks

    Hallo,

    Wij zijn op zoek naar iemand die wil hélpen in de huishouding.

    Met name poetsen, voor 4 uurtjes per week denken we maar wellicht kan dat in een gesprek anders uitpakken.

    Op maandag en donderdag ben ik thuis dus het liefst op dinsdag, woensdag of vrijdag?

    Mijn vrouw is slechtziende maar met enige hulp wil ze graag meehelpen.

  • theo

    ben geen poetsvrouw, maar een man, ben een zorgzaam type, vedere vragen hoor het wel

  • s

    hallo

    ik ben een vrouw van 29 jaar heb een dochter van 7

    voor meer info kunt u mailen als nog een poetsvrouw nodig heeft

    vriendelijk groet sjw de mey

  • lindapt

    Geachte heer,

    ik wil u en uw vrouw graag helpen, heb ervaring en daarnaast ook diploma verzorgende

    mvg linda

  • carynesf

    We zoeken iemand om de huishouding te doen. Ik wil graag een afspraak met u maken om verder te bespreken wat mogelijk is.

    U kunt me een e-mail sturen en maken we een afspraak.

    Mvg,

    C,Fox

  • carynesf

    Beste Linda,

    Kunnen we een afspraak maken om verder te bespreken wat mogelijk is? We zoeken hulp voor de huishouding.

    Alvast Bedankt,

    C.Fox

  • francine

    hoi,

    ben je nog steeds beschikbaar als poetsvrouw? ik zoek een poetsvrouw voor 3 uur per week in de wijk hoogveld. dag maakt niet uit.

    ik hoor graag van je.

    francine

  • elisabeth

    hallo ik ben elisabeth woon in sittard ,en ben heel goed in poetsen ,en huishoudelijke hulp..ben 27 jaar oud ,en zou u vrouw en u graag willen helpen .zou graag een afpraak met u willen maken .mijn nummer is 06-26745689.met vriendleijke groet fam keulers.

  • Manuela1969

    Hallo Fam. Hendriks…

    Ik las uw bericht vandaar dat ik reageer

    Ik zou graag willen dat u contakt met mij opnam om te kijken wat mogelijk is..

    ik hoor graag van u

    mvg manuela

  • Evelyne

    Hallo,

    Ik ben ook op zoek naar een hulp in huis voor 3 uur per week.

    Laat even weten of je interesse hebt, en om een afspraak te maken.