Huize Overbunde

  • Henk van der Bruggen

    Hallo ,

    Ik ben Henk van der Bruggen en ik heb in 1958 in Overbunde gezeten , ik weet mij er niet veel meer van te herrinneren maar mocht er iemand wat weten houd ik mij aanbevolen voor de informatie uit die tijd.

    Ik heb er nog wel een foto van met de groep bij de voordeur/hoofdingang volgens mij was dit tijdens koningingendag want we hadden oranje stropdassen en oranje hoedjes op.

    Groetjes Henk

  • ferdi van harn

    Hallo Henk,

    Ik heb van 1974 tot 1979 in overbunde gezeten. Waarvan de laatste twee jaar (1977/1978) bij de zwervers en (1978/1979) bij de merels.

    Ik kan me je niet herinneren in deze tijd zaten bij ons in de groep Joan Winants (Hollanders) Frans van de Broek Jean Claede (Belg)

    De leiding was Jaques en Emile. Het was een leuke tijd.

    Ferdi

  • Mary Helderman

    Hallo ik ben Mary met mijn meisjes naam Strik.

    Ik heb in Huize Overbunde gezeten tussen oktober - november 1964.

    Ook ik heb die tijd als erg naar ervaren veel herinneringen heb ik ver weg gestopt.

    Maar zou het fijn vinden om vrouwen te spreken die daar in die periode gezeten hebben.

    Groeten Mary

  • erwin arts

    hallo ben op zoek naar mensen en leiders die bij mij gezeten hebben . in de groep de robbendoesen

    ik dacht in de jaren 1981-1983.

    wij kwamen altijd met een busje ui uden met een man of 6\7

    1 leider het eJacques hendriks dacht ik en de andere marion dekkers of dekker .

    heb een leuke tijd daar gehad .

  • willy gorissen

    Hallo Theo,

    ik ben van 1954 en heb er van 1 aug.1964 t/m 23 okt. 1964 gezeten.

    Die datums zal ik nooit vergeten ,want het heeft me een behoorlijke impact gemaakt.Ik heb het willen verdringen ,maar ging helaas niet ,ondanks bijna 50 na dato.

    M.b.t. de foto's zal ik ook zoeken.

    Ik sta daarop met een Gerard ,die naast me sliep in de grote jongenszaal ,die eigenlijk in twee gedeeltes was.

    Stuur me die foto's maar ,naar wilgorissen@ziggo.nl.

    Misschien dat we daarmee iets kunnen.

    Bij welke groep zat je? Voetballers/ Hollanders 1 /Hollanders 2/ kevers? weet je dat misschien nog.

    Ik hoop van je horen.

    groetjes

    Willy

  • willy gorissen

    Sorry ben ,dat ik nu pas reageer,had het zeer druk met de overheidsinstanties.Je kent die gasten ook.

    WAnneer ben je aan de Kerkstraat? in het SP huis?

    willy

  • Hubert,Vanderheijden

    Hoi Hoi .Nee geen leuke tijd gehad daar .ik zat bij voetballers. Vrienden daar waren Tony .Rick .Willy .Robert.en nog veel meer > vriendinnen Ik ken alleen maar nog {Sjannie of sjanny Bolwerk } uit Schijndel geloof ik .Lol was geen relatie of zo maar gewoon leuke meid .{ mischien ken je me nog ben ooit eens bij jullie op slaap zaal geweest} Helaas door nonnon betrapt .

    Met Tony ben ik ooit eens gevlucht daar , Die Nonnen hebben ons natuurlijk gezocht . bijna 2 dagen gelopen naar huis . En jawel de nonnen hebben ons weer terug gebracht GGGGRRRRR

    Nee het was geen leuke tijd Nee.

    Wat ik me herinner waren de Juffen en leraren ,,Alofs,, Super .De begleiders en begleidsters ook In orde { die kregen ook maar opdracht} .

    Ow Ja via deze weg wil ik nog SORRY zeggen tegen Juff Elly { Healen } Omdat ik onder haar begelijding ben weggelopen met Tony Zij was het niet schuld . Sorryyyyyyyy

    Als iemand nog wat wilt weten ik hoor het wel .

  • Kees de Bruijn

    Zijn er mensen die er rond 1960 verbleven in Huize Overbunde? Zijn er foto's uit die periode van het huis en de omgeving? Graag reacties naar mijn emailadres. Dank u wel. Kees de Bruijn.

  • willy gorissen

    Hallo Kees,

    Je naam komt me bekend voor.

    Ik ken namelijk een kees de bruin van de Molenberg.Deze had een broer .de naam weet ik niet meer.

    Zover ik me kan herinneren ,ging Kees veel om met de jongens meijers ( Jan en Jozef).

    Zoals je uit mijn verhaal kunt vernemen ,heb ik ook in Bunde gezeten.

    Mocht je die Kees zijn ,zul je mijn broer George ook kennen.Misschien verneem ik nog van je.

    groetjes

    Willy

  • rembert reinold

    Hallo ik heb op overbunde gezeten van 74 75 76 bij de herten robbedoezen en Vikingen.